Beheer & Onderhoud

Beheer en onderhoud zonder zorgen. Onze ruime ervaring met beheer en onderhoud van applicaties en informatiesystemen voor grote klanten zowel binnen de overheid als binnen het bedrijfsleven, onze gestructureerde en gecertificeerde (ISO9001) aanpak voor applicatiebeheer en professioneel en multidisciplinair applicatiebeheerteam, welke 24x7 ondersteuning biedt, staan garant voor professioneel beheer.

Het beheerteam en gewenste ondersteuning worden volledig naar de behoefte van de klant en op maat samengesteld. Hiermee beschikken onze klanten op elk moment over de gewenste IT functionaliteit en de noodzakelijke ondersteuning bij incidenten of wijzigingsverzoeken. De dienstverlening wordt vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA), de samenwerking wordt vastgelegd in het Dossier Afspraken en Procedures (DAP). Wijzigingsverzoeken worden besproken in het Change Advisory Board (CAB) waar naast de opdrachtgever, ook applicatiebeheer en technisch beheer zitting in heeft. Van een wijzigingsverzoek wordt een impact analyse opgesteld zodat een goede afweging gemaakt kan worden of de wijziging voldoende business value heeft. Door het beheer en onderhoud zodanig te structureren kan de Application Lifecycle verlengd worden waardoor de kosten laag kunnen blijven.